Anja

先说一句,有问题请看置顶,或者直接在置顶评论,谢谢!

如果你批评我,我就骂你;你要是来我这里没事找事,我就删你评论。

我这个人挺好欺负的,不信就来试试啊。

最后:龟和虾,给爷爬。
Look What You Made Me Do - Taylor Swift

I don't like your perfect crime,
我不喜欢你自导自演的闹剧,
How you laugh when you lie,
也不喜欢你笑里藏刀的嘴脸,
You said the gun was mine,
你先发制人,咬定是我先惹的你,
Isn't cool, no, I don't like you (oh!).
想颠倒黑白?不,我嗤之以鼻。

The world moves on, another day, another drama, drama,
地球依然旋转,每天上演着不同的戏码,
But not for me, not for me, all I think about is karma,
但这不关我事,不关我事,我只能说恶有恶报。
And then the world moves on but one thing's for sure,
地球还是会转,我也始终确信,
Maybe I got mine, but you'll all get yours.
风水轮流转,善恶终有报。

评论
热度(2)
©Anja | Powered by LOFTER